sobota 30. ledna 2010

1 - Black & White

Tento měsíc se mi k foťáku nedařilo dostat skoro vůbec, ale nakonec jsem vybral následující mix. Hostivické nádraží mi zapózovalo tuto sobotu - počasí konečně přálo ;-), zamrzlý rybník jsem zachytil na procházce s ratolestma hned po Novém roce a poslední streetovka je sice z konce minulého roku, ale řekl jsem si, že se s ní s Vámi i tak musím podělit, přijde mi docela podařená, i když není na stoprocent technicky zvládnutá, střílel jsem to totiž od pasu, abych klučinu nevylekal... ;-)



3 komentáře:

  1. I think here the proverb of "the less is sometimes more" is really appropriate to mention. If you only had uploaded the first one, it would have been better than this way. The second and the third pictures are both somehow loose compositions with many distracting elements. Converting them to B&W won't make them good pictures.
    I really like the first one. Very good tonal range, nice atmosphere.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka je fakt povedená, v náhledu jsem si nejdřív myslel, že jde o nějaké infra, ten sníh mě trochu zmátl... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super jsi se s tím vypořádal, nádraží má úplně strašidelný nádech, moc pěkné. A ta streetovka je také moc dobrá (jako obvykle), já bych asi trochu víc řezal a soustředil se jen na pointu.

    OdpovědětVymazat