neděle 2. května 2010

4 - Industrial / Architecture

Tak tentokrát předkládám pouze jediný snímek, který se mi podařilo pořídit na Matějské při procházení Holešovským výstavištěm trochu 'bokem' (při návratu k autu po dlouhé štaci Emičky testující téměř všechny atrakce letošní poutě). Trochu jsem to zafiltroval, ať to má architektonicko-industriální nádech ;-). Chci jen podotknout, že kromě tohoto snímku jsem v tomto měsíci k tématu neulovil 'lautr' nic, takže jsem vlastně ani neměl z čeho vybírat. Snad to v nadcházejících měsících bude lepší...

2 komentáře:

  1. Parádní světlo, filtry zřejmě umocnily základ pěkné atmosféry. Průmyslový palác krásně snoubí architekturu s "industrialem". Jen mi tam nějak neštimuje pravý dolní roh, asi bych to komponoval tak, aby na fotce zůstala jen ta secesní nádhera.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý úlovek na to, že to je jediná kompozice k tématu za celý měsíc:-))) Pěkná, na můj vkus obloha až moc šedá vzhledem k barevnosti fasády, ale neruší, a souhlas s Honzou ohledně pravého spodního rohu. Nu, v Máji to snad bude s výběrem lepší:-)))

    OdpovědětVymazat